Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Συμπεράσματα!

Ο Μάρτιος του 2011 ήταν ένας πλούσιος και γεμάτος ανατροπές μήνας. Τι αφήνει πίσω του? Για μένα τα εξής:
1. Η Αριστερά στην Ελλάδα (και το λέω με πόνο ψυχής) φλερτάρει επικίνδυνα με την αστειότητα κι αυτό είναι το αληθινά τραγικό.
2. Η κυβέρνηση ΠΑΣΟΚ είναι παντελώς άχρηστη. Δεν γνωρίζει ακριβώς τι κάνει, τι θα ήθελε να κάνει, τι μπορεί να κάνει και -κυρίως- πώς θα το κάνει.
3. Η παλιά επάρατος δεξιά βγήκε από τα χρονοντούλαπα για να δυσφημήσει με το χωροφυλακίστικο μυαλό της τον πολιτικό και κοινωνικό φιλελευθερισμό.
4. Η χώρα αυτή δεν έχει ούτε σοβαρούς αστούς ούτε σοβαρούς εργάτες. Ούτε καν ταξική σύγκρουση της προκοπής δεν μπορούμε να έχουμε στη χώρα της φαιδράς πορτοκαλέας.
5. Οι φωνές της λογικής, της μετριοπάθειας και του ανθρωπισμού λοιδορούνται λυσσαλέα και πανταχόθεν.
6. Αριστερά δεν είναι να πολεμάς το δημόσιο, αλλά να το υπερασπίζεσαι.
7. Φιλελευθερισμός δεν είναι αυτά που λένε ορισμένοι γραφικοί. Οι πραγματικά φιλελεύθεροι άνθρωποι σκέφτονται αριστοτελικά (από σεβασμό στον άνθρωπο) και μιλούν λίγο και ευθύβολα (από σεβασμό στον εαυτό τους).
8. Αγαπώ τα πράγματα που με κάνουν να γελάω και να κλαίω. Όλα τ' άλλα τα βαριέμαι.
9. Έχω φίλους. Καλούς φίλους. Και είμαι ευγνώμων.
10. Σ' αγαπάω και όλα είναι αλλιώς ωραία.

Υ.Γ. Συνεχίζω τον αγώνα απ' το δικό μου μετερίζι. Γιατί η επανάσταση θα ξεκινήσει από το "Φίλιον".
Υ.Γ. 2: Με είπε κάποιος αιρετικό. Δεν το κάνω επίτηδες αλλά μάλλον είμαι, γιατί μερικοί στίχοι του Ελύτη από αυτούς που είναι αναρτημένοι στο μετρό μου φαίνονται πραγματικά αστείοι.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου